Sidst skrev jeg lidt om hvordan folk opfører sig nede i min lokale vinhandel. Jeg kom også lidt ind på at det ikke er svært at vælge vin.

Så lad os fortsætte med at kigge lidt på hvilke vine man fx. kan vælge, hvis man har de samme smagsløg som jeg har. Dvs. at man foretrækker vine fra det franske vindistrikt Bourgogne.

Når man snakker om Bourgogne, så er det vigtigt at vide, at der er stor forskel på de mange producenter i Bourgogne. Kvaliteten af de vine der produceres er på ingen måde ens, så det gælder virkelig om at kigge sig for og vælge noget ordentlig vin.

Jeg bruger selv denne side til at få overblik over udvalget af Bourgogne vin og jeg vil da også anbefale, at du gør det samme fremfor at satse på at kunne finde hoved og hale i den mange vinhandlere på nettet.

Bruger du denne side, så kan du også nemmere få overblik over hvor der er tilbud på vin, hvilket det jo altid er en god ide at udnytte.